Kerana Cinta Wujudnya Aku

Tuesday 17 January 2012

Sakit Masa Senggugut?Ni Petua Ringkas




Sumpah memang sakit time senggugut kan?Tiap kali senggugut aku rase macam sampai tak tau dah nak cakap camner lag!!!Rase macam semua orang aku nak lempang,silap hari bulan aku plak yang kena lempang..hehehe..Tapi ade petua yang aku selalu buat,memang tak hilang sepenuhnya tapi ok la dari sakit yang teramat tu.

Ni petua dia:

Tuam dengan air panas:
Aku selalu tuam gune botol yang tahan panas tu je..hehehe..tapi korang boleh je gune hot water bag(betol tak aku sebut ni?).Tuam atas perut korang dan insyaallah rase sakit tu akan hilang sedikit.

Ringkas tak?Selamat mencube.Bagi kaum laki-laki sila baca sahaja :P

Oh ya,betul tak orang kate tak elok makan panadol mase senggugut?Please share with me :)

No comments:

Post a Comment

Lirik Lagu